Dagens bikt


Haha, den här låten fick stå för min morgon pepp i morse. Hahahahaha!
Sjukt trallvänlig låt, fastnar i huvudet. Får erkänna att det känns lite sååådär att erkänna att man lyssnar på caramell vid en ålder av 18. Men vad fan, jag hittade ju DR. Bombay häromdagen så vad fan?
Stay openminded people.

Föresten, mina OVERSIZE byxor är verkligen stora..


Om en liten stund springer jag till vårdcentralen och pungar upp 150:- för 7:e gången sen jag blev 18.
Sjukvård borde vara gratis till 20!
Hur sjukt är det inte att det är läkaren som bestämt att jag ska komma dit, så får JAG pröjsa för det?
Tänk om jag inte ens vill gå dit liksom?



Kommentarer
Postat av: Martina

2010-05-03 @ 16:02:18
Postat av: madde

2010-05-03 @ 16:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0