Jessy Matador - Allez, Ola, Ole


Så jävla skön låt!

Precis klar med veckas intervaller.
1min löpning 1 min vila x12
1min löpning 1 min vila x10
1min löpning 1 mil vila x8

Och 3 min paus mellan alla tre "delarna".
Sen 5 min nedjogg och 5 min strech.
-----------------------------------------

SÅ JÄVLA SKÖNT. Gaah. Sprang i spöregn, älskar att springa i regn.
- Man är alltid själv ute typ, haha.
- Man blir inte sådär äckligt rinnigt svettig eftersom att man är dygnsur redan.
- Det är fuktigt i luften, SJUKT skönt när man andas.


Kommentarer
Postat av: madde

2010-05-30 @ 15:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0