Biff 2011

Hemma från en träning som framkallade halsbränna, uppstötningar, lätt illamående, lite halv dålig blodsockerhaltsnivå och en jävla massa svett. Har haft kräksmak i munnen två ggr hittils.
Vi har en sk. "Tung vecka" med laget denna vecka, dvs hårda träningar både på fys och isfronten.

Idag inleddes det med en fysträning för överkropp i form av chins, rodd, bänkpress och core övningar på pilates.
Låter kanske lätt men haha, dööööd.
Behöver seriosly träna mina armar lite oftare. Påminnelse till mig själv.

Sen kom ispasset. Vi var 11 utespelare (vart fan är ni andra föresten? Vet att typ 4-5 st är på match men resten då?)
och sista 30 minutrarna av ispasset bestod av intervaller. Nödvändiga och jääävliiiiiigt jobbiga då dem minst sagt sög de sista som fanns kvar i energiväg i benen.
En annan jobbig grej var för övrigt att ispasset avslutades 22:30. Inte okej.


Nu ska jag borsta tänderna och sen kasta in handuken för idag.
Har inte varit såhär trött på länge.
Haft 3 jobbiga fyspass i rad nu den här veckan.. Biff 2011. Haha. You wish.

http://www.toppaformen.se/bilder/chins.jpg
Det här mina vänner är en bild på våra älskade chins.                         Bildkälla här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0