Sämst


Jag ser någorlunda glad ut på bilden.
Det är jag inte.
Jag är skit sur.
Fucking lack, besviken, irriterad.


Spelade match med dam2 idag.
Kan inte säga annat än sämst.
Sämst tempo, sämst inställning, sämst prestation från min sida och sämst spel från båda lagens sida.
Järfälla slogs och höggs som att dem trodde att de var ett gäng skogshuggare från Norrland.
Hatar sån hockey. Jävla hugga-ved-hockey.
Men vad spelade vi för hockey då? Pensionär-på-promenad-hockey.
(Och nu tar ingen mina inre aggressioner personligt, tack.)


Nya tag. Jag ska spela match på lördag och imorgon är det en VÄLBEHÖVLIG vilodag.

Nu ska jag sova och pussa på min älskling. Vi firar ju ändå 4 månader idag.
Pusspåer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0