Apple ♥

Min pappa har fått sin Iphone 4 nu.
Är jag avundsjuk? - JA.

Min ipod nano är sen 1-2 år tillbaks spårlöst försvunnen, förmodligen stulen i skolan.
Så jag funderar starkt på att köpa en ny.
Men samtidigt har min nuvarande telefon, 2 år gammal, börjat säcka ihop totalt och jag är så himla trött på den.
Den dör när man går in på bilder tex. What´s up with that?

Så istället för att lägga 2000:- på en ny nano (som för övrigt är jävligt snygg), så kanske jag också borde köpa en iphone istället?

Apple ♥

Har en macbook-dator och den är nog en av de bästa tekniska prylarna jag någonsin fått.
Aldrig något virus, den har "Laggat" max 3 ggr och då har jag haft den i över 2,5 år.
Och mac/apple är såå jävla mycket snyggare än alla andra mjukvaror på marknaden. Gah.
Varför är jag inte dotter till Macintosh för?

http://images.apple.com/euro/ipodnano/images/overview_hero1_20100901.png
bildkälla.


Skulle iochförsig inte heller sitta helt fel med en ipad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0