Fokus Israel

Mådde bajs i skolan idag. Men känns bättre nu. Tror en sjukdom ligger och drar sig någonstans i kroppen.
Var på vårdcentralen och träffade min bitch till läkare för att få intyg om att jag har astma. (behövs för att kunna utöva elitidrott då det sker regelbundna dopingkontroller)

Sen kom Kalleponken hit åt middag och myste med mig en stund.
Vi slog på TV:n och låg och garvade åt någon riktig B-produktion som Kanal 10 levererade som hette Fokus Israel.
Programledaren saknade helt karisma och läste ur moseböckerna, samtidigt som en infälld paintritad (?) bild visades i andra halva av bildskärmen med texter och ritningar. Hm..?

Träningen gick rätt bra.
Känns som att kroppen börjar vänja sig med 6 träningsdagar i veckan nu. Dessutom känns det jävligt roligt nu, förutom när det är skridskointervaller. Försöker intala mig att "du blir utåligare, du blir bättre" när vi pinar oss igenom dem. 3:e vilodagen i morgon på 3 veckor, ska bli skönt faktiskt.

En annan sjuk grej är att en tjej jag känt sen typ 06 (?) som jag spelar i samma lag som nu, Madeleine Siggelin, tydligen varit tillsammans med min pojkväns bror för några år sen. Haha. Världen är så jävla liten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0