Kalleballe

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs206.ash2/46912_437235357450_694947450_4934023_4171499_n.jpgJag har sagt förut att jag inte tänker bombadera er med "hur mycket jag älskar min älskling". Hatar själv att läsa sådant.

Men DÅ och DÅ får ni faktiskt stå ut.

Killen är trots allt en del av min vardag och mitt liv, det som min blogg till stor del handlar om.

Kalle, Kallish, Kalleballe, Kallepalle, Kalli, Bebi, jag vet inte allt du har fått heta sen vi blev tillsammans, haha.


En sak är säker.
Jag tycker tokigt mycket om dig och dör för hur charmig du är.
Du är bäst, alla dagar i veckan och hjälper mig med allt.

Jag älskar dig, Kalle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0