Matchdagboken

För er som föj min blogg en tag så vet ni att jag brukar ha något som heter Matchdagboken.
För min egen skull, för att utvärdera och reflektera. Ska fortsätta med det den här säsongen.

Inlägg nummer 12- Munksund borta


Spelarna:
16st + målvakt.

Lagets insats: Tycker att vi gör en bajs dålig första perioid men sen pressar vi på bra.
Resultatet i matchen avspeglar inte matchen helt och håller ur mitt perspektiv.
Skotstatistiken som vi vann med dubbelt så många skott säger även att deras målvakt drog ett rejält strå till deras stack. Line hade 4 stolpträffar och att det blir förlägning, straffar och sen sudden straffar känns orättvist.
Resultatet: 5-4 efter straffar.

Någon jag vill lyfta fram: I vårat lag är det svårt att lyfta fram en enskild spelare. I motståndarlaget helt klart deras målvakt.

Min insats: Gjorde en tappe i andra och en total tabbe i 3e som jag skulle kunna gräva ned mig själv för.
Men bortsett från det är jag ändå nöjd. Fick mer speltid än jag trodde och tyckte ändå att det gick bra.
Orken var oförväntat bra och det är bara att ladda om tills i morgon nu.

Mål: 0
Assist: 0
Utvisnings.min:0
Övrigt: Taggar gärnet inför matchen mot Modo i morgon och håller tummarna för att jag får speltid.
En påminnelse till fram över: Underskatta aldrig, våga, ta plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0