Mobilblogg påväg hem

Jag sitter på bussen påväg hem. Typ 9 timmar kvar tills vi är hemma och jag är trött som fan på att åka buss. Saknar min älskling helt sjukt mycket och vill bara mysa ned mig och sova intill honom. Vet inte varför men jag sover så mycket bättre och tryggare med honom nära. Ledig från skolan i morgon i alla fall. Skönt. Ska på intervju ang praktiken inne i stan bara. Tänker inte skriva någon matchdagbok då jag inte anser att jag hade tillräckligt med speltid för att ha så mycket att utvärdera. ska bli skönt som fan att komma hem i alla fall. Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0