En att göra dag

Alla är ute och solar idag.
Själv är jag inne och deppar över att trots att jag säkerhetskopierat min hårddisk x antal ggr så sparar den inte bilder i ett program.
Får alltså dra lärdom av detta till framtida tillfällen. Ca 13 000 foton tack och adjö. Jäävligt ledsen chey alltså.

Städar även mitt rum och intog just dagens lunch. Bacon med spenat och permesanfylld pasta. Gottis.

Övrigt på min att göra lista denna dag:
- Fixa pass/internationellt ID.
- Söka jobb. (Check!)
- Komplettera mitt CV.
Skriva personligt brev.
- Dra i gång skrivaren.
- Träna.
- Skriva packningslista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0