Releasefest

http://www.elinahasslund.com/wp-content/uploads/2011/04/IMG_4218.jpg
Goodiebagens innehåll!                                                                                          Foto: Elina Hasselund

Var tillsammans med Kalle på Henrik Fexus releasefest för hans senaste bok "Konsten att få superkrafter".
Henrik är ju just nu aktuell med att vara jurymedlem i Talang 2011 och idag släpptes alltså hans senaste bok.

Visste inte ens vem Henrik var innan jag träffade Kalle, som nu har hans samtliga 4 böcker.
Men vi var inbjudna på hans show "Sinnescirkus" tidigare i år också, GRYM btw.

Releasefesten var i en liten, LITEN lokal strax intill Stureplan
och det bjöds på vin, tuggummi, nötter och goodiebags. Goodiebagen innehöll lite allt möjligt. Kalle vart gladast över boken, och jag det faktum att det var två produkter från modellmärket Stockholmsgruppen, haha.

De personer man kände igen på festen var Cimon, Sandra Dahlberg, och någon snubbe från FCZ som har varit med i Sverige pussas och kramas (enligt Kalle) haha, varför har man koll på det ens?

Mysig onsdag i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0