Denna vecka

Idag har jag hunnit med en massa.
Blev till slut att jag mötte upp min baby K efter att han slutat jobba, vi tog en glass och promenerade på St:Eriksplan där jag även klippte mig till slut.

Avrundade kvällen med att gå i affärer, äta thaimat+sushi och ta en mysig kvällspromenad.

Updateringen denna vecka kommer bli kass.
Detta beror på att jag kommer resa iväg.

Först på kryssning med Koski, Fischen och Malin sen åker jag ut till Stockholms Skärgård med min baby och firar påsken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0