Massor att göra

Trots att jag inte har något fast arbete utan går och väntar på utdrag ur belastningsregistret så jag kan börja jobba (..) så har jag massor att göra varje dag.

Idag ska jag maila 4 personer, ringa ett samtal, skicka ut en faktura/kvitto, förbereda morgondagen, returnera flera varor från Nelly. Jag tog en storlek större i skorna och kunde ändå inte ha dem, screw that.
Sen har jag tänkt städa badrummet och ikväll är poweryoga inbokad. Läängtat så.
Bokade in det passet för 1,5 vecka sen, haha.
Bor själv med min älskling i några dagar så måste planera middag också.


Nåväl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0