Bad update

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/386238_10150406066714067_667149066_8424671_1058570337_n.jpg
Köpte en sådan där boll-mössa för ett tag sen. Aka "fjortis mössan" som min pappa sa. Hahaha.
Super skön i alla fall. Nöjd chey.

Hallå, ledsen för super dålig updatering, det är mycket som händer just nu!
Jag jobbar hela tiden, åker 6-7 på morgonen och kommer hem ungefär 12 tim senare.

Blogg.se iphoneapp har sagt tack och adjö och vill inte fungera med min mobil, annars hade jag bloggat via den på bussen och tågen men ah.. Hjälp någon?

Jag har hunnit med både vårdcentralen och tandläkaren denna vecka och nu har jag börjat träna igen efter 3 veckors uppbehåll, känns skönt! Var fystester hela dagen idag, på Livgardet i Kungsängen.
Ett ställe för soldater och officierare och dylikt.

Match i morgon igen.

Ska bli bättre på att blogga, lovar.
Tack till er tappra läsare som dagligen tittar in, kan inte förstå att ni är så många!

Pusspåer och kärlek till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0