Farliga fakturan

Det är farligt att kunna handla på faktura, hejdå nästa lön innan du ens kommit, haha.
Hej nya julklappar.

Snart matchdags, innan dess spenat, lax och färsk pasta, MUMS.
Min prins kommer hem idag också, efter att ha varit i skärgården senaste dagarna. Även om det varit skönt att vara utan han (hehe)
och ha massa annat trevligt folk över (Izabelle o Koski) så ska det bli skönt att få hem karln i alla fall. (låter som jag är medelålders?)
Har ätit med mamma och pappa igår då det känns så ovärt att bara laga mat till sig själv.

3e advent i dag redan föresten.
SJUKT vad fort tiden går. Snart är det jul.
Svårt att tro när jag tittar ut och ser solsken, blå himmel, grönt gräs och dessutom gick utomhus i tjocktröja igår. Men jag klagar inte.
Nöjd chey.

Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0