Ny pencillin och tröja.

Ny pencillin. Tjoho.

Gick in på Dressmann efter besöket på apoteket och köpte en rollingstones t-shirt till mig själv.
As cool. (bilden ser ut som skit)
Känner mig super hängig, så ska nog bädda ned mig och sova lite..
Köpte en M i t-shirten föresten men tycker den känns lite stor på bredden. Så om Kalle passar bättre i den så kanske han får den haha. Han är ju lite mer bredaxlad än mig.. Så får jag köpa en ny i S.. Ofta jag kan ha S?
http://campaign.dressmann.com/se/files/2011/01/013_front-240x255.png
bildkälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0