Senaste dagarna

Lite bloggtorka på sistone. Har berott både på att jag varit sjuk och för att det även resulterat i att jag hunnit ha ett mer privatliv än vanligt. Fick dessutom en hockeyklubba på halsen under matchen i tisdags så fick sitta på akuten.


Torsd: Kallis och jag åt på Grekiska kolgrillen och hade det otroligt mysigt.

Fred: Var hemma och tog det lugnt, såg en film och poppade popcorn.

Lörd: Sov bort halva lördagen, bakade kladdkaka, tog en promenad och åt 3 rätters middag. Såg kort på Melodifestivalen som jag tycker var totalt F A I L.

Sönd: Hade Kalle och jag 8 månader, åkte och solade solarium så jag är fett röööd nu. Vi tog en 25 minutare, aaouch. Tog en promenad i skolskenet och gick och kikade på H&M.

Idag: Varit i skolan, sen på praktiken med mina små pussungar och nu ska jag gå upp på gymmet här hemma och träna. Ska sova tidigt i kväll också då jag sovit sjukt dålig i natt. Somnade sent och vaknade 05:40 av en hårtork och skrammel i köket utanför Kalles rum.. Dödchey.tjiho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0