Nyttig göra

Dålig updatering, jag vet.
Helgen var grym. Gjorde allt möjligt roligt.
Hann både med att gå på bio med Kalle, spela match mot Ormsta/DE på bortaplan, ha utekväll i sällskap med en massa människor, se på medans mitt lag spöade AIK och jag skötte musiken och min älskling var gullig nog att ägna sin lördag förmiddag/eftermiddag åt att städa mitt rum.

Känner hur jag med jämna steg hinner i kapp mitt liv.

Idag ska bli en "nyttig göra" dag och sen i veckan ska jag försöka sätta ihop min garderob från IKEA, (som för övrigt är den som synts i bakgrunden på alla webcam bilder jag har haft senaste året, hahaha)
rensa ut min nuvarande garderob och försöka hitta en loppmarknad där jag kan sälja allt jag inte vill ha för en tjuga styck typ. Är det någon som vet vart man kan köpa klistermärken som man gör prislappar av för hand?
http://nyheter24.se/nextinfashion/sara/files/2010/05/wardrobe.jpg
bildkälla.

Kommentarer
Postat av: Amanda

2011-01-25 @ 01:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0