En vanlig dag på jobbet

Linnea, 5 år: Ja, det är precis som programmet stor och liten! *Förklarar att den ena är stor och den andra liten.*
Simon, 5 år: Jag har aldrig sett det, jag tror inte jag har den kanalen.
Katarina, 50 år: Men det progammet går väl på ettan? Den har ju alla.
Simon: Aha, men jag har aldrig sett det.
Katarina: Näe, men du kanske tittar på annat då?
Simon: Ja, jag brukar bara kolla på 6an varje dag. Där är massa krigsfilmer och mitt favoritprogram Family Guy.
Linnea: ??


http://www.vassaeggen.se/bild/family-guy-the-family.jpg
bildkälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0