Ove Sundberg-syndrom

Ibland har jag riktigta skit daga, det händer rätt sällan men dag är en sådan dag.
Är sjukt opepp på livet och vill egentligen bara vakna och upptäcka att det är en ny dag.

Därför berättar jag om gårdagen istället, som var betydligt bättre.
Kalle och jag åkte in till stan för att gå på Hard rock café och bruncha. Den var GRYM. Rekommenderar verkligen, dock jävligt dyr men det var betalt sen tidigare då det var en av mina julklappar till Kalle.

Efter den feeta brunchen (åt tills magen ville spricka då det var buffé) så tog vi en promenad till hötorget och påvägen dit passerade vi  2st Asian Food Market där vi gick in och köpte 3 as äckliga läsk, 5 fortune cookies och tuggummi typ.
Haha, kan visa foton på läsken sen, den ena smakade som massageoljan luktade när vi var på thaimassage i julas, och den andra var typ som mariekex med något annat. Skit äckliga i alla fall. Haha.
Kalle tyckte att jag hade Ove Sundberg-syndrom, då det gjorde ont i hjärtat att slänga en läsk efter 2 klunkar. Haha.

http://jnellie.blogg.se/images/2011/ove-sundberg_136217604.jpg
bildkälla.

Eftersom att nästan alla butiker stängt redan kl 16 på en söndag kom vi på att vi skulle gå och se en film istället.
"Min låtsas fru" blev det och trots att vi köpte och bokade biljetterna 20 min innan filmen började fick vi grymma platser precis i mitten. Vad fan?
Filmen var helt klart sevärd, tyckte den var as bra.


http://emelieejohannaas.blogg.se/images/2011/min-lc3a5tsa__-349x500_135223845.jpg

bildkälla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0