Värd dag

Vill egentligen inte gnälla, men fett ovärd dag.
Första lektionen började 10:20, och det enda vi skulle göra var att gå till centrum och rösta på en miljöplansch. Sen var vi klara och fick håltimme.
12:00 började Estetisk verksamhet, där jag har bild. Satt och ritade av en bild på Kalle i 100 år (guud vad svårt det är att få till ögon!!) och sen fick vi sluta tidigare den lektionen för hon skulle i väg.
14:00 var jag hemma hos Kalle.

Slapp skoldag?

Hemma hos Kalle lagade jag i alla fall mat och hämtade massa grejer.

Och nu sitter jag här hemma och ska åka till en träning där jag knappt kommer få vara med, då det ska tränas in Powerplay och Boxplay inför SM-semi och ev. final i helgen, då jag inte ens ska få spela.

Värd dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0