Dålig bloggande..

Bloggande har varit väldigt dålig på sistone. Ändå är det tappra läsare jag har, märker jag, haha. För statistiken har knappt sjunkit alls..

Jag har jobbat och haft väldigt långt till jobbet. ( jag jobbar i uppdrag) Så jag åker tidigt, kommer hem sent och går och lägger mig tidigt. Blogg.se´s mobilapp har inte riktigt velat sammarbeta och då blir bloggandet inte så prioriterat.

Idag är jag hemma och är sjuk.
Började med magont och illamående i lördags och sen har det bara blivit värre. Ush.
Känns så orättvist då jag verkligen anstängt mig för att hålla mig frisk på sistone. Gått och lagt mig i tid, ätit varierat, inte druckit alkohol, motionerat regelbundet, varit noggrann med hygienen och användt massvis med handsprit på jobbet. Åh. Nåväl..

Inom någon vecka kommer jag att flytta ut i mitt "lilla hus" i alla fall, så from december är alla som jag känner välkommen på en kopp te, haha. Bara jag fått in några möbler då..
Ska visa foton när inredningen börjar komma på plats.

Nåväl. Ska beställa hem lite julklappar från nätet nu hade jag tänkt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0