Frågor ang fejans updateringar

Såg att jag haft text-diarré nu ett tag. Och det är väl kanske inte så roligt. Man pallar liksom inte kolla på en massa text bara.
Så ska försöka bespara er det lite. Haha.



Kan passa på att ställa lite frågor, då facebook gjort några updateringar jag inte fattar riktigt.



Vadå "pratar" om detta?





Sen är det folk som blivit prenumeranter av mina offentliga uppdateringar? WTF?
Känner inte ens människorna.
Hur tar man bort den här funktionen?

Har i dagar raderat vänner och gjort mitt bästa och krigat för att min facebooksida ska vara så privat som möjligt och så kommer det här. IN MY FACE (book, höhö) liksom.

Ska jag vara smickrad eller?



Kommentarer
Postat av: Jenny

2011-10-12 @ 17:51:47
Postat av: Tessan

2011-10-12 @ 21:36:41
URL: http://prinstessan.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0