Iphone skadad

Du vet att någon är iphone-skadad när han försöker zooma med fingrarna på ett utskrivet foto.

Har beställt massa kort från Fuji Direkt för ett bra pris, och så printade jag ut en massa foton till Kalle, från hans student då jag var den enda i hans släkt som fotade. (??) Och jag utgår från att de är foton man vill ha kvar hela livet.

Jag ger dessa till Kalle och han tar ett foto och säger: Vad fan är det där?
Samtidigt så drar han fingrarna i en "iphone-zooma in" rörelse.

Hahahaha. Den skadade generationen.

http://stat.brc.se/artikelinfo/midipic/64IPHONE416GBV.jpg
bildkälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0