Skaburian



Denna låt är precis lagom denna onsdagskväll.
Missade träningen då min minut-punktliga planering sprack på ett plan och det inte fanns någon plan B.

Ska därför gå ner på gymmet och köra zumba istället.
Har saknat att träna, och att göra annat än springa och åka skridskor.
Vet inte om jag är tillräckligt frisk, men vi får ge det ett försök.


Vill bara föresten ge ett fett långt jävla finger till alla människor som röker i gångtunneln i Tumba, vad är det för fel?
Fattar ni inte att röken inte blåser bort där på samma sätt som utomhus?
Vill bara ta ett fett baseball trä och "&/#!!!#(€%!!


Nåväl. Trött chey.
Gick upp 05:45 i morse och ska upp samma tid hela veckan. fml.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0