Saker som gör mig opepp just nu:

1. Jag har ett presentkort på 400:- på Eurosko som spårlöst försvunnit sen jag tömde min plånbok på allt innehåll för en utgång för flera månader sen. Presentkortet var i pappersformat och inte som hårt kort, med andra ord försvann det lätt. S Ä M S T.

2. Min ena adapter till min ena (äldsta) digitalkamera har försvunnit den med. Har flera foton på den kameran som jag vill ha in i min dator så jag kan göra något åt min bloggdesign som just nu känns jävligt anonym.

3. Jag skulle vilja göra om mitt rum, inreda, fixa. Har jag tiden? Njaa. Har jag orken? Nej. Har jag pengarna? Nej.

bildkälla


Ååh vad fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0