Idag och tankar kring poker

Fick sluta redan kl 15 idag. NIIICE.
Kl är 17:33 och det är väl ungefär nu jag brukar komma hem, men nu har jag hunnit att äta middag, handla, gå igenom papper och om en stund ska jag ned på spinning på gymmet. Bra torsdag helt enkelt.

Har varit i snart 5 veckor på stället där jag är nu och jobbar. Trivs utmärkt men börjar känna för ett mijöombyte.
"Dagens ungdomar.."

Hade fått massvis med mail också, galet. Bla flera från Skugge co om inbjudning till pokerkväll för tjejer.
Kanske skulle vara något, då jag aldrig lärt mig riktigt hur man gör. Poker gör trots allt folk rika dagligen.


Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0