Fyllda dagar väntar

Idag:
- Städa här hemma, (göra mig av med tv-bänken.)
- Packa inför Oslo.
- Baka bröd och göra knäck!
 
Torsdag:
- Packa klart inför Oslo.
- Åka och klippa oss på DanniLees spa i Tumba.
       Det är min älskade sambo som vägrar gå någon annanstans, så vi ska åka 3 mil, betala mer för klippningen   bara för att han är en sådan lyxlirare när det gäller frisören, haha.  Men det är mysigt där, lugnt, tyst, man får ett glas vin om man vill och hon är nogrann med att inte klippa mer än vad kunden vill. Rekommenderas till er som bor lite närmare.
 
 
Fredag:
- Flyga till NORWAY.
- Upptäcka Oslo. Tips någon som varit i Oslo?
 
Lördag:
- Upptäcka Oslo lite till.
- Gå på Swedish House Mafia på Telenor Arena.
 
Söndag:
- Flyga hem till Stockholm.
- Åka till Kista galleria och julhandla. (de har öppet ända till 22 så då lär man ju hinna klart?) Haha.
  Lär ju dock få trängas med alla andra.... ..
 
Måndag:
- JULAFTON, fira med mor, far och bror och Kalle.
 
Tisdag eller Onsdag:
- Åka ut till Möja, Stockholms skärgård för lite julfirande med Kalles familj.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0