Granen är på plats!

 
Idag kom äntligen granen.
Kungsgranen som i affären inte såg så stor ut, men som när den kom hem tog ut sin fulla rätt. Haha.
ENORM i vår lilla lägenhet.
Sket i glittret då det såg så jävla rörigt ut.. Skulle dock önska att jag hade mer ljusslinga och större julkulor.
 
Tyckte att TVn som köptes för ett tag sedan var onödigt stor.. Nu syns tvn inte ens bakom granen typ, hah.
Måste flytta om lite här hemma..  ...
 
Halmgrisen högst upp kändes nödvändig att visa.
Köpte 6pack på julmarknaden/nostalgimarknaden i Hågelby tidigare för 5:-
Tyckte dem var så himla söta att jag ångrar att jag inte köpte ett paket till.
 
Köpte även min adventsljusstake då från Marie på dizajnboden.
Zink siffrorna köpte jag på Hemtex förra julen.
 
Nu börjar julkänslan inta vårat hem. Sjukt att det är julafton nästa måndag.
Till skillnad från förra julen har jag knappt köpt någonting ännu.
Börjar bli stressad...
 
 

Kommentarer
Postat av: Vilma

2012-12-17 @ 23:20:54
URL: http://www.ladylay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0