Jag har allt koll på er, fina läsare

 
Kollade in min feedjit lite.
Såg nämligen att jag senaste tiden haft en del besökare från staterna.
Antar att det är bekanta svenskar som flyttat över? Eller? Skriv en kommentar och berätta!
 
Såg även att någon hade googlat mitt bloggnamn. Kul. Har inte tänkt tanken att folk googlar min blogg.
Haha.
 
 
Är det föresten någon som kollar Ink Master på sexan?
Blir så sjukt sugen på att tatuera mig när jag ser det. Dock velar jag så himla mycket.
Är rädd att jag kommer tröttna på den, om jag gör en tatuering. Tröttnar ju så himla fort på saker jag ser dagligen. Å andra sidan har ju 2 navelpiercings som jag inte tröttnat på. Har liksom bara accepterat deras existens och glömmer att jag har dem. Hah.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Laura

2012-12-06 @ 02:58:55
URL: http://www.laurajohnsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0