Jävla rosa fläckar

Åkte och tränade, fikade med laget (ja, ni läste rätt, har börjat med hockey igen), tog en promenad (!!) hem från ishallen och möttes upp av Kalle.
Var på världens super humör, så ska vi gå ned i tvätt-stugan, för Kalle har tvätttat när jag varit borta, och jag upptäcker att han på något jävla vis lyckats göra rosa fläckar på mina kritvita påslakan och badlakan.
Så var hela mitt superhumör borta.
 
Visst, "det är bara tyg". Men jag har lagt så mycket tid på att alltid tvätta tygerna ofta, hålla dem vita, alltid mangla dem och då blir rosa fläckar en smäll i ansiktet. Särskilt när plånboken inte direkt lyser med extra sedlar såhär i juletid, som student.
 
SÅ himla ledsen tjej. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0