Julafton

Efter en julafton fylld med en jävla massa mat, lite paket öppnande, sväng förbi kyrkogården, kalles farmor och farfar och en del insikter senare är detta det bästa med jul;
Att få sammanstråla med de människor man bryr sig om.
 
Firade med dem för mig allra närmaste idag, mamma, pappa, lillebror och Kalle.
Precis som jag egentligen vill ha det.
I och med att jag inte upplever att jag är så "nära" stora delar av släkten är det bättre att träffa dem typ juldagen och sådant. På julafton vill man bara kunna slappna av, äta gott och ha det bra. Inte ansträngt umgås med folk man bara träffar 1 gång om året.
 
Kärlek till min fina familj och sambo. Jag älskar er.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0