Till salu

Soffbord från boconcept och tv-möbel till salu!
 
Soffbordet: 400:-
Mått:165x60x30.
 
Tv-möbel: 150:-

Objekten hämtas av köparen i Bromma.
 
Alternativt om någon vill byta soffbord med mig, till ett som inte är lika avlångt. (vi säljer det då det är för brett för vår nya soffa, inte soffan på bilden, den sålde vi förra helgen) Vi önskar ett soffbord som är ca 1m långt och som max 1 m på bredden också. Gärna ett vitt högblankt eller ett i glas. Förvaring i bordet är ett plus.
 
Tv möbeln har inga direkta repor, en roterbar glas-överdel och plats både inuti och på sidan för dvds, digitalbox och dylikt. Finns även ett hål på baksidan så man  kan dra ut sladdarna där så de inte syns.
Säljes då vi gjort om planlösningen och låter tvn stå på en byrå istället.
 
 
maila mig på [email protected]  vid intresse.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0