Duttii chey

Känner mig jävligt produktiv.
Då det är sportlovsvecka har jag inte så jätte mycket jobb, så hinner med annat.

Måndag:
Flytta över aktiefonder, öppna nytt konto, handla, och skrivit in mig på körskolan.
Hann med att ta en lång promenad och sen träna på kvällen också.

Tisdag:
Gick upp 8.00 och diska, vid 10 kom Aspi, åt frukost och sen åkte vi till flottsbro och var där till 18:40, haha.
Sjuk dag! As trevlig i alla fall.

I dag; hittils är kl 9.00 på morgonen, jag har hunnit med att boka 9 körlektioner fram till april, gå igenom en massa papper. Och skriva ned allt kommande månader i kalendern. NICE. Får se om jobbet ringer, annars ska jag ev. träffa min kontaktungdom, posta ett brev,
Sen ska jag träna i kväll och kanske tvätta lite. Gaah.



Jag önskar jag hade tid att chilla galet någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0