Var på Isadora event

Med min fina Izabelle ikväl på Isadora event på Story hotel. Sjukt trevligt.
Fick superfin goodiebag också.
Blev sminkad på scen av Isadoras norske makeupartist Stephan, han hade otroligt leena händer.
Brukar sminkörer/öser ha det?

Är jätte trött nu så ska sova, vill föresten nämna att jag hittils hatar blogg.ses nya utseende. Kanske främst för att jag försöker lära mig 3 andra nya kommunikationsprogram i skolan nu också. Gosh. Hjärnblödning.
 
 
Min fina skuggning på ögonen.





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0