Dag 14- Itrim o lön

Hade slut på gröt, ett paket att hämta och toapappret börjar sina. Var med andra ord tvungen att lämna hemmet, eftersom att Kalle åker till Tyskland idag. Passade på att tanka och flytta bilen också.
När jag ändå var på Itrim passade jag på att väga mig. -2,7 kg sen i fredags. -6,5 kg totalt på 2 veckor.
3,5 kg till bort och jag har tappat två siffrigt. Längtar!
 
Eftersom att jag är sjuk blir det ingen träning idag heller.
Men passade på att gå lite i affärer i dag ändå; köpte en ny kudde, en ny sport BH och ett par GRYMMA dröm gummistövlar. På REA dessutom. KAP.
 
Dock är dem ännu något för små i vaderna, men ska ha dem som en "morot" att komma i dem.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0