Dag 8 - Itrim

Sent inlägg.
Har trots att vi åkte över och hade sällskap kring alkohol i kväll hållt mig till ramlösa och vanligt vatten, och inte ätit något snacks. Feelin proud.
Idag passade jag på att väga mig på itrimcentret när jag var där och tränade.
Hade tappat drygt 4 kg.
- 5.2 kg fett.
+ 1.4 kg muskler.
 
Hade även minskat mitt BMI, vilket är grymma nyheter.
Bäst av allt är ändå känslan jag har i kroppen. Musklerna på benen börjar hitta tillbaka och armar/lår har blivit fastare, redan efter 1 vecka.

Ska kriga nu i 13 dagar till och sen behöver jag i alla fall inte äta gröt längre.
Pusspåer.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0