Idag

 
Startade morgonen med att måla naglarna, tvätta ansiktet samt att åka och storhandla.
 
Åkte sen in till stan och träffade fina Romiana. Vi svängde förbi KTH, tog en promenad till kungsträdgården, via humlegården och hötorget.
 
Hade fått hem avi så tog en promenad som jag avslutade med att hämta ut ett paket hela vägen från Utah, USA.
Ska visa senare vad det innehöll.
 
Nu: Ska jag ställa mig och steka pilgrimsmussla och sen prova den där nya "colormask" grejen.
 
 
 
Annat: Fick ett compact puder i mitt påskägg av mor o far från "claudia". (??) Aldrig hört talas om.
Pudret i sig var bra, men luktade hästskit. Hm..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0