Kärlekslås


I dag hade vi 2 år och 10 månader.
I morgon tänkte vi åka till antingen Västerbron (där alla andra låser fast sin kärlek här i Stockholm) eller tranebergsbron.. Tranebergsbron har så vitt vi vet inga lås, men symboliserar för oss vårt nya hem här i Bromma, vårt nuvarande liv och förhoppningsvis framtid. Båda broarna har dessutom fantastisk utsikt.
Hade jag kunnat hade jag byggt mitt boende ovanpå tranebergsbron eller västerbron.
 
Detta graverade lås utan nyckel, beställde jag hem och fick skickat från staterna. Gravering, lås och shipping hem tills oss kostade $59.95
 
Med vårt datum. Snart 3 år.
 
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/f5/K%C3%A4rleksl%C3%A5s_V%C3%A4sterbron_2012a.JPG/800px-K%C3%A4rleksl%C3%A5s_V%C3%A4sterbron_2012a.JPG
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0