Dag 21 - Itrim

Vägde mig idag igen.
- 1,3 kg totalt sett sen förra veckan bara. Något av en besvikelse.
 
Dock, har jag tappat nästan 2% fett och istället lagt på mig 1,1 kg muskelmassa.
Så har tappat 2,4 kg fett. Alltid något.
 
Totalt tappad vikt: - 7,8 kg.
 
From i morgon börjar jag med LCD och därmed 200 kcal mer om dagen.
Får se om det saktar upp tempot ytterligare, är orolig.
Ska ut och promenera i blåsten, städa här hemma och sen får vi se vad som hittas på.
 
Körde skit hårt på gymmet efter besvikelse-invägningen. Kändes lättare än på flera dagar.
Funderar på att byta "itrim"-träningen mot någon annan form av träning några dagar i veckan.
Vill köra typ spinning, yoga, dance eller något sådant. Cirkelträningen börjar kännas lite oinspirerande.
 
 -2,2 kg till och jag har blivit av med mina första 10 pannor. Vore så himla skönt om det fick stå på vågen nästa vecka. Ska slita hårt för det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0