God morgon

Foto från Brommaplan och parken utanför oss.
 
GRYM start på denna onsdag. Förutom att min lillebror fyller 18 år,( grattis Marcus) så har jag redan hunnit köra ett träningspass på itrim, sola lite solarium, gått igenom min mail, kollat tv och kl är knappt 9.
 
Har inget mer på schemat idag, så ska hoppa in i en dusch, fixa i ordning mig och åka och leta födelsedagspresent åt min lilla bror.
 
Hade tänkt gå ned och tvätta, men blev snopad på tvättiden då jag mötte grannen i porten när jag kom hem från gymmet. Eftersom att vi inte tvättat på minst 2 veckor börjar rena tränings/underkläder-utbudet att sina..
Hahaha. Jävla tvätt-boknings-system.
 
Om mamma och pappa läser detta, önskar mig en toppmatad tvättmaskin i julklapp.

 Hittar jag en för någorlunda skaplig peng innan jul kanske jag slår till på en själv..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0