Det här med jobb alltså

 
Ständigt dessa matbilder alltså. Jaja. Det är det som finns på instagram.. Haha.
 
Onsdag idag, redan, sjukt fort tiden går.
Idag:
- Åka för arbetsf.  orkar inte skriva ut hela då det vekar som att deras handläggare bara sitter och läser min blogg.
- Hämta ut post.
- Skriva ut updaterat cv + personligt brev.
- Packa hockeygrejerna och röra mig till min uppväxt ort för lite träning och middag hos mor och far.
 
Föresten, insett att efter att ha sökt otaliga antal jobb så måste jag dra till med nya metoder verkar det som.
Är det någon därute som har ett jobb i Stockholmsområdet (gärna närhet till Bromma) till en 21 årig tjej med erfarenhet av barn, kundbemötande, kassa, restaurangmiljö, viss försäljning och positiv inställning till allt nytt som finns att lära, hör av er till [email protected] eller kommentera här så tar jag kontakt med dig/er.
 
Pusspåer.
 

Kommentarer
Postat av: Frk M .

2013-11-13 @ 22:06:40
URL: http://padetrettio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0