Presidenten försenar min sushi

Ledsen för dålig update alla trogna followers.
Haft mycket jobb för mig på sistone, tyvärr.

Så pass mycket att jag nu dragit på mig en äcklig förkylning.
Värsta super vädret ute och jag orkar inte gå ut. Orkar ingenting.
 
Beställde just hem lite sushi till lunch från nätet. Hemkört och klart om en timme. Perfekt när man är sjuk.
Gratis utkörning.
Dagens utvecklade samhälle. <3
 
Skulle behöva städa, diska, tvätta, tanka bilen, osv, men är helt sänkt.
Längesedan jag kände mig så sjukt orkeslös.
 
Jaja, pepp på hemkörd sushi från Mongoliska köket i alla fall.
Får se om Obamas besök försenar min sushi.
 
Presidentens besök förstör all trafik för en hel stad under 2-3 dagar. Snacka om VIP.
 
 
Sängläge idag alltså.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0