Röra

Sommarkänslorna svallar över.
Påskpyssel, solsken, vårstädning hemma och hemma tidigt från jobbet. SKÖNT.
 
Ska bli sååå skönt med lång ledigt denna helg.
Får se vad som hittes på.
 
Idag står ännu en soffleverans.(...!!) på schemat, så trött på Chilli Barkaby, men måste fixas.
Sen ska jag se till att verkligen städa bort det sista hemma så det känns fräsht att vara hemma igen.
Hatar när det är stökigt. Förmodligen en bieffekt av att levt i ständigt rörigt rum större delen av sin uppväxt (?).
 
Har föresten beställt hem saker, är det bara jag som kan logga in och spåra paket till förbannelse när jag väntar på någonting jag verkligen vill ha? Typ flera gånger om dagen. KOM NU JÄVLA PAKET.
 
Jaja, dags att röja lite till. Livet som ensamstående. Är ensam med min röra. Haha. Önskar att det var skagenröra jag var ensam om.
 
 
(skrivet tisdag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0