Tolka text

Text är egentligen ett farligt verktyg. Har förstått att jag ofta uppfattas som dryg i text, utan att egentligen ha någon annan avsikt än värme när jag skriver.
 
Vet inte om det är min brist på smileys, flera vokaer, uttropstecken osv som gör att det är svårt att vara säker på tonen i det jag skriver. Men det känns liksom inte som jag att göra så. Det känns som jag när jag var 14-15. Å andra sidan kanske det är vad som behövs för att inte få taggarna emot sig av människor som läser och tolkar det jag skriver som negativt.
 
Svårt detta alltså.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0