Laddar upp

Städat som ett as hela dagen. Sjukt välbehövligt.
Insett att jag har på tok för mycket grejer.
 
Har typ 12 krukor jag själv inte köpt, som jag inte vill ha, om någon i närheten vill ha?
 
Från och med nu är det hetsiga tider som väntar.
Arbetar 8,5 h om dagen, restid på en 1h, träningar och matcher, + kvälls/helg-arbetspass på Max och
i morgon kommer min nya bebis Nelson.
I detta ska jag hinna med Itrim och är nu ensam om allt vad hushållsansvar innebär.
Kriga gärnet.
 
3,5 vecka framåt.
 
För att palla detta är det nu strikt hälsosam diet, mycket sömn och bra planering som gäller.
Har lyckats med allt utom sömnen på sistone. Vet inte varför jag inte somnar, är ju sjukt trött. Bra tips önskas.
 
Var och tränade igår på fm på Itrim. -2,2 kg. Hade varit sjukt nöjd, om det inte varit för att det bara var -0,5 kg fett och resten tappade muskler.
 
Ska bära ned lite grejer i källan, sen gå ut i toppenvädret och rensa tankarna.
Over and out.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0