Peppiga tjejen


 
 
Inledde dagen med att ha fått 8 h (!!) god, välbehövlig sömn.
Gick upp och drog lite flingor och lätt yoghurt i tystnad, hittade inte fjärkontrollen till tvn.. eh.'
Började jobbet kl 9, spenderade dagen som resurs för en kille med x antal diagnoser. Tog en promenad på lunchen för att samla ork och forsatte sedan tills jag som sista person lämnde skolan vid stängning.
 
Kom hem, diskade, åt lite pannkakor på bästförepasserade-ägg och såg en bister förlust för Sverige mot Ryssland i OS. Sjukt vad ryskorna hade stöd på hemmaplan i alla fall.
Kände att jämställdhetatomerna i min kropp hoppade av glädje när dem i pausen för damhockeyn nämnde Sveriges hopp i konståkning för herrar. 
 
Over and out.
Taggar två arbetsdagar kvar, sen får jag lite helg.
 
Pusspåer.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0