Aktiv söndag

Inledde dagen i skogen med mamma, vovve och spårningskurs.
 
Kom hem, drog ett försök till 3km jogg. Gick inte. Blev 2km jogg och 6km promenad istället.
Fick för första gången ever en ÄCKLIG INSEKT i munnen när jag sprang!
Spottade och hostade upp den levande bredvid äppelvikens tvärbana. Äckligaste någonsin!

Haha.
Vet inte om den bristande orken berodde på avsaknaden av kolhydrater till frukost/lunch/mellis eller det faktum att jag pallrat mig igenom mer än 7 jävla mil denna vecka. Förlåter min kropp i alla fall!
Beach 2014 är nu all in i alla fall. Mycket ska bort tills dess!
 

Hur blir man föresten av med "sidfläsk" och den lilla bullen längst ned på magen? Är det bara diet som gäller?
Är så FIT-N-FAT på magen att jag blir knäpp. Mitt fett försvinner bara upptill.
Tips är välkomna, tråkiga kommentarer om min kropp undanbedes.
 
Avslutade med CARBS till middag istället. Gjorde vegatarisk pastasås på 3 tomater, en halv gul lök, färsk basilika, kryddor och hade mozarella och halloumi som tillbehör.  Veggiemat är alldeles för underskattad.
YUMMY.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0