Ett rus av total power

Det är sista dagarna i juni.
Detta innebär att mer än halva 2014 lyckats segla förbi. Bara sådär.
Är tillbaka på ruta ett vad beträffar vikten och den jag nådde som lägst förra året.. så kanske inte ruta ett riktigt.
Är dock i bättre form i övrigt tycker jag.
Detta trots heltidsarbete, ett ensamstående hem där jag måste sköta allting själv och andra yttre motgångar hittils iår.
 
Detta ska bli året då jag gör precis det jag vill. Allt min fd. var i vägen för att göra ska jag göra. Allt min tidigare ekonomiska situation var i vägen för ska jag nu köpa/göra.
Allt jag funderat på som är inom räckhåll ska jag göra. Har slutat säga nej i onödan och insett vikten av att vara individuellt stark. Känslan när jag går och lägger mig på kvällen, själv har pungat upp alla kostnader i mitt liv, arbetat en hel arbetsdag, tränat, hållt mitt hem i schakt, ätit en grym middag och hört av några värdefulla människor är så jävla mäktig. Ett rus av total power.
Vetskapen om att jag är självständig, ung och stark.
 

Den enda som någonsin ska få stoppa mig från att göra det jag vill, är jag själv.
 
Skickar lite extra kärlek till min älskade pappa jag tänkt på idag också, om du av en händelse skulle läsa detta.
 
Pusspåer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0