Vårruset 2014

 
Kom in på 32:08. =5km
Ingen super tid, men ändå nöjd då jag drog exakt samma tid nästan varje halvkm hela loppet igenom.
Detta trots halsont i några dagar och astma hela sista km. Är trots detta sjukt nöjd!
Mitt första lopp någonsin!
Hade någon sagt till mig att jag skulle anmäla mig och uppskatta att springa lopp för några år sedan hade jag garvat.
Har ännu många kilo extra på kroppen, men dessa hindrar inte mig från att vara fysisk aktiv!
 
Somnar stolt över min egen beslutsamhet och förmåga att genomföra saker.
 
Pusspåer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0